آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 186
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 196
بازدید ماه : 4171
بازدید سال : 9571
بازدید کلی : 149880

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 16 شهريور 1394
نظرات
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز اعلام کرد هنوز باید درباره فعالیت‌های هسته‌ای گذشته ایران بررسی‌های بیشتری صورت بگیرد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «یوکیا آمانو،» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، امروز (دوشنبه) در نشستی خبری با تأیید این موضوع که ایران از فعالیت‌های هسته‌ای اعلام شده انحراف نداشته است، افزود هنوز نمی‌توان به‌طور قطع درباره فعالیت‌های اعلام نشده و ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته‌ای ایران اظهار نظر کرد.

وی گفت: ارزیابی و گزارش آژانس درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران بخش مهم و حیاتی توافق هسته‌ای‌ بدست‌آمده میان تهران و 6 قدرت جهانی است. طبق توافق حاصل شده، ایران متعد شده است در قبال لغو تحریم‌های اعمال شده علیه این کشور، فعالیت‌های هسته‌ای خود را محدود کند.  
 
یوکیا آمانو امروز در جلسه شورای حکام نیز درباره ایران گفت: آژانس عدم انحراف در فعالیت‌های هسته‌ای اعلام شده ایران را تایید می‌کند, لیکن نمی‌تواند درمورد عدم وجود فعالیت‌های غیراعلام شده تضمینی ارائه دهد. 
 
وی اعلام کرد؛ در 25 آگوست شورای حکام به آژانس اجازه داده است تا نسبت به راستی آزمایی برجام اقدام کند.
 
آمانو افزود: یکی از مواردی که در برجام آمده است اجرای پروتکل الحاقی بوسیله ایران است که یک پارامتر مهم برای تضمین عدم وجود فعالیت‌های غیراعلام شده است.
 
آمانو در ادامه گزارش خود می‌افزاید اینکه آژانس بتواند در ضرب‌الاجل تعیین شده، نبود فعالیت‌های اعلام نشده هسته‌ای را در ایران تأیید کند، بخش مهم و حیاتی اجرای توافق هسته‌ای است.  
 
مدیرکل آژانس بین‌المللی گفت: بودجه معمول سازمان برای سال  2016 هیچ تغییری نخواهد کرد. هزینه ‌های نظارت بر مفاد برجام از طریق جذب کمک‌های داوطلبانه تامین خواهد شد. در مورد بودجه 2017 و سالهای بعد آن نیز با کشورهای عضو مشورت خواهد شد. 
 
آمانو می‌گوید: در 14 جولای من نقشه راهی را برای تبیین مسائل باقیمانده گذشته و حال راجع به برنامه هسته‌ای ایران با آقای دکتر صالحی معاون رییس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران امضا کردم و ایران براساس آن, توضیحات مکتوبی را در تاریخ 15 اگوست به آژانس ارائه نمود که در حال بررسی این توضیحات هستیم  و سوالات خود را در تا 15سپتامبر مطرح خواهیم کرد.  
 
نشست فصلی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش از ظهر امروز در مقر آژانس در وین با شرکت کشورهای عضو آژانس آغاز بکار کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود